Morgen is het dan zo ver! - Reisverslag uit Zwanenburg, Nederland van Rosan Kreuzen - WaarBenJij.nu Morgen is het dan zo ver! - Reisverslag uit Zwanenburg, Nederland van Rosan Kreuzen - WaarBenJij.nu

Morgen is het dan zo ver!

Door: Rosan

Blijf op de hoogte en volg Rosan

16 Februari 2017 | Nederland, Zwanenburg

Morgen is het dan echt zo ver! Ik ga voor bijna 4 maanden naar Peru. Al een aantal maanden heb ik er naar uitgekeken, hoewel alles pas op het laatste moment geregeld was.. Ik zal de eerste 6 weken verblijven in Cusco, waar ik vrijwilligerswerk zal gaan doen. Ik ga werken bij een NGO (non-gouvernementele organisatie) die zich richt op kinderen met problemen (weeskinderen, huiselijk geweld, arm, achterlopen met school etc). Ik zal daar interactieve maar ook leerzame activiteiten organiseren voor deze kinderen doormiddel van sport, spel, quiz, noem het maar op:). Daarnaast probeer ik er voor deze kinderen te zijn en probeer ik informatie over te brengen over bijv. gezonde voeding, studie, geld, cultuur, sport etc. Na de eerste 6 weken ga ik nog 2 maanden reizen door peru. Het staat nog niet vast wat ik allemaal ga doen. Wel is 1 ding zeker, het gaat een prachtige reis worden waar ik veel zal zien, veel mensen zal ontmoeten en ik veel van kan leren! Nu mijn backpack is ingepakt en ik klaar ben voor vertrek voel ik de spanning toch wel toenemen.. Ik denk dat ik iedereen ontzettend ga missen, maar hier heb ik ook wel lang naar uitgekeken dus de tijd is nu ook wel gekomen om Nederland te verlaten:)

  • 16 Februari 2017 - 21:53

    Wilma:

    Nou meid daar ga je.

  • 19 Februari 2017 - 11:45

    Jenneke:

    Dag Lieverd, veel last van de hoogte en het tijdsverschil?

  • 19 Februari 2017 - 14:15

    Jolanda:

    Heel veel plezier, geniet van alles.

  • 20 Februari 2017 - 18:47

    Rosan Kreuzen:

    Dankjewel jolanda!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rosan

Actief sinds 16 Feb. 2017
Verslag gelezen: 346
Totaal aantal bezoekers 98441

Voorgaande reizen:

17 Februari 2017 - 05 Juni 2017

vrijwilligerswerk en reizen in Peru

Landen bezocht: